فلش کارت همراه مناسب نوروز شما!

فلش کارت وسیله ای است که امکان مرور و یادگیری سریع و آسان مطالب درسی را برای شما فراهم می آورد.

به دلیل حجم کم و نوع طراحی محتوی علمی مطالب فلش کارت می تواند زمان های مرده شما را به بهترین اوقات مرور و یادگیری تبدیل کند.

در طول روز به خصوص ایام عید زمان های زیادی را از دست می دهید. این زمان ها فرصت مناسبی برای دوره کردن و مرور دروسی است که قبلا فرا گرفته اید.

شما می توانید زمانی که در میهمانی هستید، در ماشین یا اتوبوسید، در صف نان منتظرید، زمانی که قبل از ناهار و شام از دست می دهید، هنگامی که به رختخواب می روید و هنوز خوابتان نبرده است، هنگام مسواک زدن، هنگامی که در مطب پزشک به انتظار نشسته اید، هنگامی که در مسافرت هستید و … در این زمانها به یادآوری و تمرین مطالب حفظ کردنی و دروس عمومی بپردازید.

این مجموعه شامل خلاصه دروس می باشد که برای دوره و مرور یک درس بسیار به دانش آموزان کمک می نماید.

نکات مهم سؤالات امتحانی مدارس و همچنین نکات مهم کنکوری هر درس در این فلش کارت ها تعبیه شده اند.

در موقع کسالت و بی حوصلگی به شما انگیزه بخشیده و ذهنتان را آماده یادگیری کند.

این مجموعه را می توان تمام دانش آموزان بخصوص دانش آموزان پیش دانشگاهی معرفی نمود.

دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی می توانند برای امتحانات ترمی خود از این مجموعه بهره ببرند و دانش آموزان پیش دانشگاهی نیز قبل از آغاز دوره پیش دانشگاهی می توانند در دروسی که نیازمند دوره و تقویت پایه می باشند فلش کارت ها را مورد استفاده قرار دهند.

دانش آموزانی که فن یادداشت برداری را بخوبی مسلط نیستند و یا سطح علمی آنها برای انجام این کار مناسب نیست می توانند از فلش کارت ها به عنوان منابعی آماده و همچنین ارزیابی شده و متناسب با مقطع تحصیلی خویش استفاده نمایند.

در ضمن این مجموعه هر ساله بر اساس آخرین تغییر منابع مطالعاتی تنظیم می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *