مهدی اصغری عظمی ، دبیر جدید کانون شعر و ادب دانشگاه علوم پزشکی تبریز

منبع خبر : خبرگزاری مفدا

1

مهدی اصغری عظمی با رای اعضای شورای مرکزی کانون شعر و ادب کانون شعر و ادب به عنوان دبیر جدید این کانون انتخاب شد.

به گزارش مفدا تبریز، کانون شعر و ادب جزو قدیمی ترین کانون های دانشجویی دانشگاه می باشد که در سال ۱۳۷۸ با عنوان کانون هنری تاسیس شد و بعدها زمینه فعالیت آن به صورت مشخص بیشتر به حوزه ادبی گرایش یافت.
این کانون با هدف کمک به رشد و شکوفایی استعدادهای ادبی دانشجویان و معرفی و بهره گیری از آن ها در زمینه های مختلف از جمله نویسندگی ، نشست های ادبی ، مسابقات و جشنواره های دانشگاهی ، کارگاه های آموزشی ، ارتباط فرهنگی و تاثیر ادبیات بر فضای اجتماعی دانشگاه و جامعه فعالیت می کند.
رضا رنجی دانشجوی رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از دی ماه سال ۹۵ مسئولیت دبیری این کانون را برعهده داشت و اجرای طرح های متفاوت از جمله نمایشگاه کتاب کانون، آغاز مجدد جلسات ادبی شعر و نثر دانشگاه پس از توقف چندساله ، برگزاری جشنواره بزرگ ستارگان ادبی دانشگاه و تاسیس نشریه اختصاصی کانون از مهمترین موارد فعالیتی است که در کارنامه خود دارد.
با کناره گیری رنجی به دلیل تاکید او بر اختصاص وقت و ان رژی بیشتر برای حضور و فعالیتش در نشریات دانشجویی وزارت بهداشت به عنوان نماینده دانشگاههای شمالغرب کشور، مهدی اصغری عظمی دانشجوی رشته ارشد میکروب شناسی پزشکی که پیش تر در سالهای ۹۴ و ۹۵ سابقه دبیری همین کانون را برعهده داشت بار دیگر با رای شورای مرکزی این کانون به عنوان دبیر جدید انتخاب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *