چگونه مخ بزنیم و کسی را عاشق خود کنیم ؟

همه ما کسانی رو دوست داریم بعضی ها هم ما رو دوست دارند ولی حالا اگه یکی دوسمون نداشته باشه و یا انقدری که ما می خوایم ازمون خوشش نیاد، باید چه کار کنیم؟ هر کسی دوست داره که دیگران عاشقش باشند.
 

منبع این نوشته ها: منتخبی از تجارب شخصی برخی افراد یا گروهی از آنان و یا برخی از تحقیقات، آزمایشها و احتمالات بوده.

نکته: مطالب زیر به ترتیب عمق عاشقیت مرتب شده، پیشنهاد میشه از اول به سمت پایین خونده بشه چون در صورت مختلط خونده شدن احتمال سر در گم شدن خیلی زیاده.


چگونه کسی را عاشق خود کنیم؟

اگه کسی هنوز حس بدی نسبت به ما نداشته باشه خیلی راحت تر می تونید اون رو عاشق خودتون کنید.

۱٫ رعایت اعتدال در رابطه
اول از همه باید این نکته رعایت بشه که نباید بیش از حد به طرفتون نزدیک بشید و همش کنارش باشید. سعی کنید این رابطه رو معمولی جلوه بدید. حتما یه چیزی بوده که گفتن دوری و دوستی. همیشه بودن، باعث میشه حس قشنگ دلتنگی از بین بره و شما تکراری به نظر بیان البته زیاد دور بودن هم خوب نیست چون ممکنه کم کم از یاد برید و فراموش بشید.

۲٫ صمیمیت به مرور زمان
یکدفعه صمیمی نشید بلکه سعی کنید کم کم و به مرور زمان صمیمیت بیشتری پیدا کنید. صمیمیت بیش از حد باعث زدگی و خستگی طرفتون از شما میشه.

۳٫ داشتن آشنایی که با طرفتون نزدیکه
اگه یکی رو داشته باشید که به طرفتون نزدیک باشه خیلی خوبه. چون می تونید بوسیله اون اولا اطلاعات خوبی رو ازش بدست بیارید مثل: چیزهای مورد علاقه اش، حس اون نسبت به شما، کارهای روزمره اش و … و همچنین از اون می تونیم به عنوان یک انتقال دهنده اخبار از طرف خودتون استفاده کنید. به صورت زیر:
ازش بخواهید که وقتی با طرفتون هست در مورد شما و قابلیت هاتون و خوبی هاتون صحبت کنه البته همون اندازه که هستید یا دارید نه بیشتر چون دروغ می تونه اولین قدم برای تنفر از شما بشه.

۴٫ حقیقت گو باشید
همیشه سعی کنید آنچه هستید و آنچه می تونید در آینده باشید را بگویید نه بیشتر.
شاید با تعریف بیش از حد از خود در مورد کارهای آینده محبوبیتی کسب کنید اما این کار در آینده در صورت انجام ندادن می تونه از شما یک آدم بی دست و پا رو برای طرفتون تعریف کنه و در صورت انجام دادن سطح توقعات رو بالا ببره.

۵٫ در ابتدا در مورد کارهای روزانش صحبت کنید
کارهای روزانه طرفتون رو بدونید و در ابتدا در مورد اون ها باهاش حرف بزنید و صحبتتون رو پراکنده نکنید.

۶٫ تفاهم ها رو به زبون بیارید
چیزهای مورد علاقه طرفتون رو به صورتی بفهمید (البته بهتره اون نفهمه که می دونید) و از اونا استفاده کنید و یا در موردشون بپرسید. مثلا اگه فهمیدید طرفتون به آب پرتقال علاقه داره، از اون بپرسید: نظرت با خوردن یه لیوان آب پرتقال چیه؟ و یا می تونید بگید: من آب پرتقال خیلی دوست دارم تو چی؟ مطمئنا اون با شنیدن این حرف سر شوق میاد و میگه: چه تفاهمی!

۷٫ ازش به عنوان یک حلال مشکلات استفاده نکنید
هیچ وقت مشکلات خود رو به صورت آشکار بیان نکنید و بزارید شما برای اون یک تکیه گاه باشید. سعی کنید طوری باشید که از با شما بودن لذت ببره.

۸٫ به بهترین شکل حرف بزنید
درست و به آرامی حرف بزنید، شمرده و کوتاه. هرگز عصبانیت خود رو در صبحت کردنتون بروز ندید. اجازه حرف زدن به طرفتون رو بدید. سعی کنید شما سوال کننده باشید در حالی خود جواب سوال رو می دونید تا شاید وقتی جواب درستی نداشت احساس حقارت نکنه و شما به آرامی اون رو جبران کنید.

۹٫ لبخند بزنید و مهربان باشید
لبخند رو با خود داشته باشید و برای تایید صحبت های طرفتون حتما از بله به همراه لبخند استفاده کنید. به طرفتون بفهمونید از اینکه باهاش هستید لذت می برید. همچنین اصل مهم مهر و محبت باید تا همیشه پای بر جا باشه و هرگز فراموش نشه.

۱۰٫ ساده ولی زیبا و شیک باشید
سعی کنید چهرتون رو همیشه شاداب داشته باشید و هیچ وقت آشفته نباشید. لباس هایی که بهتون میاد و طرفتون هم خوشش میاد بپوشید. زیبایی رو به طوری ذاتی نشون بدید و از آرایش هایی که موجب زیبایی افراطی میشه استفاده نکنید چون ممکنه وقتی طرفتون شما رو در حالت عادی ببینه از شما دل سرد بشه.

۱۱٫ در مورد مسائلی مانند عشق حرف بزنید
در مکالمات از خودتون (شما و طرفتون) حرف بزنید، البته به اندازه. بعضی وقت ها در مورد عشق، دوست داشتن، حس قشنگ عاشق شدن و از این موارد به صورت سوال جوابی حرف بزنید و نظرش رو بدونید.

۱۲٫ پرسش های منفی تضمینی بپرسید
گاهی اوقات پرسیدن سوالاتی به صورت منفی که خودتون جوابش رو می دونید باعث میشه طرفتون عشقش رو نسبت به شما نشون بده. البته حتما باید خودتون قبل جوابش بدونید در جواب چه خواهد گفت. این تکنیک می تونه برای خیلی ها موثر باشه.
مثلا ازش بپرسید: تو از من بدت میاد، مگه نه؟ (البته اگه مطمئنید میگه نه، خیلیم دوست دارم، بپرسیدا) طرفتون چند ثانیه به فکر فرو میره و بعدش جواب مورد علاقتون رو بهتون میده و البته این سوال اون رو به این فکر فرو می بره که چرا همچین حرفی رو زد و از اون به بعد سعی میکنه عشقش رو نسبت به شما بیشتر نشون بده. (بیش از حد از این روش استفاده نکنید.)

۱۳٫ هدیه بدهید
به مناسبت های مختلف و یا بی دلیل به طرفتون کادو بدید. بهتره در ابتدا کادوهای بسیار گران بها خریداری نکنید چون این امر بی دلیل باعث بالا رفتن سطح توقع طرفتون میشه و اگر روزی شما به مناسبتی کادوی مورد علاقه اش رو که ممکن بسیار گران بها هم باشه تهیه نکنید موجب شده علاقه طرفتون بهتون صفر بشه. این به این معنی نیست که طرفتون به خاطر پول و یا کادوهاتون شما رو دوست داره بلکه خودتون این طوری بهش فهموندین و سطح توقع اون رو بیش از اندازه کردید.
هدیه ای بدید که بسیار مورد استفاده اش باشه تا هر وقت ازش استفاده میکنه به یاد شما بیوفته. شما هم ازش بپرسید که از اون کادو استفاده می کنه و یا ازش خوشش اومده.

۱۴٫ احترام بزارید
همیشه برای طرفتون احترام فوق العاده ای قائل شوید. هیچ گاه در مکالمتون دیگران رو ازش برتر جلوه ندید، هر چند در ظاهر شاید عکس العملی نداشته باشه اما در درون با خود هر لحظه به یاد حرفتون می افته و غصه می خوره که امکان کم رنگ شدن عشق و عقده شدن این موضوع هست.

۱۵٫ بدی هاش را هرگز بهش نگوید
به طرفتون بدی هاش رو به طور آشکار نگید بلکه سعی کنید اون رو حل کنید و یا بهش بفهمونین بدی هاش و مشکلاتش رو دوست دارید حل کنید.

۱۶٫ خوبی هاش رو براش تکرار کنید
هر فردی به طور ذاتی برخی خصوصیات رو داره که موجب برتری اون نسبت به بقیه میشه. مثلا اگه نقاشیش خوبه می تونید در مورد این موضوع پا فشاری بیشتری کنید و اون رو برای دارا بودن این خاصیت تحسین کنید. همچنین قابلیت های خودتون رو بهش نشون بدید تا احساس افتخار کنه.

۱۷٫ خودتون عاشق باشید
برای اینکه کسی عاشقتون باشد بهتره در ابتدا خود یک عاشق واقعی باشید و این رو بارها به طرفتون ثابت کنید.

۱۸٫ الگوی عشق برای خود داشته باشید
خود را باور داشته باشید. امیدوار به آینده و به خدایتان زیاد فکر کنید چون او خالق عشق است. اگه به یک عشق واقعی فکر می کنید خدا بهترین و بزرگترین عاشق است پس بهترین الگو در نزدیکی شماست.

۱۹٫ از عشقتون سو ء استفاده نکنید
نزارید عشقی که دوست دارید طرفتون بهتون داشته باشه باعث بشه اون چیزی رو از دست بده و یا بعدا پشیمون بشه. باهاش زیاد در مورد این موضوع حرف بزنید. بیش از خودتون به فکر اون باشید تا به این صورت عشق خودتون رو ثابت کنید.

۲۰٫ثابت کنید یک همدم خوب می تونید باشید
به طرفتون این اطمینان رو بدید که می تونه با شما درد و دل کنه و رازهای خودش رو بهتون بگه. باید بهش ثابت کنید بهترین مأمن اسرار و یا همدرد براش هستید. چون معمولا افراد رازهای دل و درد و دل هاشون رو به نزدیکانی که خیلی دوسشون دارند میگند پس از این طریق شما می تونید فرد مورد علاقه طرفتون باشید.

قدرت عشق رو باور داشته باشید که می تونه آدمی و زندگیش رو به کلی متحول کنه، پس عاشق باشید و دیگران رو عاشق کنید.

۱۸۹ Comments

Add a Comment
    1. دارم میرم پیشش امید وارم درست باشه

      1. داش ی جوجه برا منم بکش

      2. هرکی هستم

        راست میگی

    2. من ماشین دارم ولی تا حالا با کسی رل نزدم آخه نمی دونم چرا نمیشه یکی رهنمایی کنه

  1. وای الان دارم میرم پیشش خیلی استرس دارم

    1. مهدی اصغری عظمی (معین تبریزی)

      امیدوارم که به هم برسید

      1. ولی شاعر میگه کوه به کوه نمیرسه ادم به آدم میرسه

    2. سال ۲۰۲۱پرسیدی.
      الان بگو بهش رسیدی یا نه؟

  2. کسی میدونه چجوری بریم پیویش مثلا یه بحث رو باز کنیم و اینا من میترسم بد بشه 🙁

    1. ببین عزیزم برو ازش سوال بپرس برا مثال شما پسر خاله ای دوستم هستین ایا اونم جواب بده بعد بهش بگو این کلیپ رو دیدی یا این اهنگو شنیدی یا … بعد سر صحبت رو باز کن و چت کنید ولی مراقب باش که ناراحت نشه و عصبی نشه یا کلا بلاکت نکنه😐❤

      1. سلام دوستان من خودم پسرم رل مجاری میزنم میخواید صحبت باز کنید بگید من از شما خوشم و اومده و اگ با کسی نیستید مایلم باشید بیشتر آشنا شیم بعد احتمالا اونایی ک خیلی سفتن مسدود میکنن همون اول ن اونایی ک مسدود نکردن میگه سلام شما بعد بگید از دوستاتون معرفی شدم اونجا دیگ سر صحبت باز میشه فقط اون موقع زود زود آنلاین بشید ک فراریش ندید یا علی

        1. نایس پرفکت 😂

    2. دقیقا کسی میدونه راهنمایی🥲😂

      1. یهش چرا نمیشه مستقسم گفت

      2. ببینین اولاشاون دوستم داشت و من زیاد نداشتم ولی بعد کم کم عاشقش شدم در حالی ک اون داشت سرد میشد
        بعد هردومون گرم شدیمو رل زدیم
        اما کات کردیم بابت یسری مشکلات جنسیتی
        بعد بهترین دوستم اومد مخشو زدو اونم باهاش رل زد
        چون دختره گفته بود اگ رل نزنی یا ترکم کنی منم رگمو میزنم اینا
        اینم قبول میکنه درحالی ک هنوز منو دوست داره و منم دوستش دارم
        حالا ک دوباره عاشق هم شدیم اون نمیتونه اون دختررو ول کنه چون میترسه اون دختره اسیب ببینه.حالا من چیکار کنم ک اکسم برگرده به من و اون دخترو گورشو گم کنع؟:/

        1. مشکل جنسیتی؟بگو کنجکاو شدم😂

        2. چی میشه گفت خدا بهت صبر بده، بسوز و بساز دیگه، جون یه آدمم نجات دادی… والا

      3. بیا اوکی شیم

    3. نترس منم عاشق یک نفر بودم تو اسکیت می خواستم بهش بگم دیگه از اون روز نیومد اسکیت😵😵😀

      1. داداش تو دیگه زیادی بد شانسی! 😂🤔

    4. مهرداد رپ

      کنارم نشسته الان امیدوارم جواب بده😵‍💫😵‍💫

    5. بوای چیشات

      بگو استوریت بفرس😂

  3. چطور مخ کسیرو ک‌ حتی از دور ببینمتمون راشو کج میکنه بزنم

  4. ببین عزیزم برو ازش سوال بپرس برا مثال شما پسر خاله ای دوستم هستین ایا اونم جواب بده بعد بهش بگو این کلیپ رو دیدی یا این اهنگو شنیدی یا … بعد سر صحبت رو باز کن و چت کنید ولی مراقب باش که ناراحت نشه و عصبی نشه یا کلا بلاکت نکنه😐❤

    1. چطوری یک دختری که داخل کلاسمون هست مخشو بزنیم

      1. اگه تو ابتدایی هستی خیلی برات زوده
        اما اگر داخل دانشگاه هستی این سوالو دادی یعنی خاک بر سر بی عرضت کنم که بلد نیستی مخ کنی😂

        1. مگه جایی ابتدای مدرسه هست که دخت و پسر قاتی باشه😶

        2. به رفیقم گفتم برو مخ کراشمو بزن رفت شماره گرفت حرفم زدن بعد گفتم پرو بازی در بیار ازت بدش بیاد درآورد بعد کراشم بلاکش کرد هر موقع میبینمش یا در مورد رفیقم حرف می‌زنیم یادرس چه گهی بُخُرم

        3. داش شاید ت کلاس زبان هستن خب دلیل نمیشه بچه باشه

        4. اینو یه امیر میگه 😂

      2. همیشه سر راه اون باشید و به اون سلام کنید و در مورد درس با اون صحبت کنید.

  5. من هرروز کراشمو میبینم خیلی دوستش دارم ولی نمیدونم چجور بهش بفهمونم که دوستش دارم باهم صحبت میکنیم خیلی هم باهم راحتیم ولی نمیئونم چیکار کنم که بفهمه😪😓

    1. دقیقااااا🥺🥺

    2. بگو روت کراشم

      1. خیلی دقیق و منطقی بدون ریزه کاری

        1. بابا یکی ترو خدا به من بگه میبینمش نگام میکنه برم سر صحبت واز کنم ولی استرس میگیرم

          1. من رو تیچر زبانم کراشم چه کنم 😐؟
            بعد ها مغروره نمیشه رفت بهش اینارو گفت
            راهنمایی پلیز

      2. خدایا به امید تو

    3. خب اولش بهش بگو اگه روت کراش داشته باشم باهام رل میزنی و ازش بخواه ک صادق باشه باهات اگ گفت نه بگو خب کراش نیستم روت اگه گفت اره همون لحظه بوسش کن صحنه رمانتیک میشه…
      (تجربه داشتم ک میگم)😹

    4. بهش بهمون که عاشقشی

  6. پدرام_تنها 2

    حیف شد… نتونستم😊
    حتی خودمو گاییدم اما نشد
    اونم منو دوست داشت، اما فهمیدم پای یکی دیگه در میونه😊💔
    زندگیم به خاک رفته😊💔
    قلبم بدجوری شکسته دیگه هیچوقت ادم سابق نمیشم…
    بازم بخاطر زحمتتون ممنون
    روی ما عمل نکرد😊💔

    دمتون گرم—-
    اینم زدم بیاد هستی😊💔

    1. اخی ایشالا بهم میرسید

      1. ۳۰_۰۷_۲۰۲۱ این کامنتو گذاشتی و نوشتی حالت بده.یادته؟ تقریبا ۳ سال شد 🙂 خوبی؟ فراموش شد همه چیز؟ دوباره سر پا شدی؟🌿

    2. حرفای دلمو زدی….. 😭💔

    3. اگه دخدری بودی دلداریت مدادم ولی خا نیسی🚶🏽‍♂️⚰️

  7. مخ زنی به همین راحتیا هم نیس
    اول اینکه باید ببینی اصن طرف ت رو به عنوانه چی میبینه
    اینکه اگ حتی باهاش صمیمی باشی یا همیشه ببینیش با گفتن ابرازه احساساتت گند نزنی به همون رابطه ساده ای ک داشتی
    سعی کن وقتی پیشه اونی بیشتر به خودت برسی قطعا یکی از چیزایی ک اول توجه آدما رو جلب میکنه ظاهرا اون طرفه!

    1. واقعا اگه انقدر فکررو تو امتحان میکردی یه چیزی میشدی

  8. سلام. من یه کراش دارم، یه خیلی خیلی دوسش دارم، اون توی باشگاهی که میرم هست. ولی اصلا باهم حرف نمی‌زنیم حتی تو باشگاه هم فقط چند وقت پیش واسه تبریک تولدم استوری گذاشت. نمیدونم باید چیکار کنم که صمیمی بشیم 😔
    حتی شمارشم دارم ولی نمی تونم بهش پیام بدم اینجوری یهویی و نمی دونم باید چی بگم

    1. تولدت رو تبریک گفت استوری گذاشت؟

    2. تولدت رو تبریک گفت استوری گذاشت؟ جوابمو بده کمکت کنم

      1. منم اینجوریم با هم چتم کردیم خیلیم دوسش دارم تو باشگاهمونه بعد نمیدونم 😂😭

    3. داش اول بهش سلام کن بعد همین جوری ادامه بده مثلا بگو چه خبر مثلا توی باشگاه خوب این کار رو میکنی از این جور حرفا

  9. سلام
    منم یه کراش دارم، ولی روم نمیشه بهش بگم باید چکار کنم
    لطفا راهنمایی کنین🙏🙏

    1. منم یه کراش دارم هردومون ۱۶سالمونه ولی هرمان یه بار می‌بینمش شایدم کم نمیدونم چجوری باهاش حرف بزنم دختر خوبیه

      1. خیلی ریز ریز بهش بگو
        طوری که خیلی شُکه نشه

    2. 𝓐𝓡𝓐𝓢𝓗

      دقیقاً

    3. هیچ وقت اینکارو نکن
      من از یهپسری خوشم میومد بهش گفتم فقط بهم لبخند زد……..

      1. اره راست میگه منم الان منتظرم یکی باهام رل بزنه ولی کسی منو ندوست 😔 یه بار کات کردم تو زندگیم
        اسمم مهرشاده
        تهران ۱۵ ساله

  10. من رو یکی کراش زدم ولی اون نمی دونه لطفا راهی به من نشان دهید ممنون میشم

    1. سلام اسمش میتونی بگی

      1. بیکار آلاف

        خیلی لاشی هستی داداش🤣🤣♥️

  11. من رو استادم کراش زدم چ کنم🥺🥺🥺🥺 موضوع اینجاس استاد من نیست،یکی از اساتید بخشه ، چطو برم باهاش ارتباط بگیرم اخه🤐🤐🤐رشتشم با من فرق میکنه

    1. درکت می کنم
      برو ازش سوال بپرس

  12. دوستان برین طرفش و بهش بگین (خانوم شما پاییز هستین اخه برگ هام ریخت)بعد بهش یه گل بدین اما مراقب باشید که زنی به این راحتی نیست حرف دلتون رو بزنید

  13. من رفتم بهش گفتم و اونم فقط با ۲سال اختلاف سنی قبول نکردو گف ک سنمون ب هم نمیخوره… دلم خیلی شکسته و نمیتونم از ذهنم بیرونش کنم….. میشه راه حل بدین😕💔

    1. به درک بابا
      ینی چه آخه به خاطر سن رد کنه
      فدا سرت ولش کن بابا

  14. سلام من چن وقتیه عاشقه دختر همسایمون شدم نمیدونم چیکار کنم هرروز دارم عاشق تر میشم اگه کسی کاری میتونه بکنه بگه😔🖤🕘

    1. منم همین طورم
      نمیتونم باهاش حرف بزنم خجالت میکشم یه بار که خواستم بگم خودش فهمید فک کنم ولی من ادامه ندادم خیلی خجالت کشیدم

      1. دوستان بر اساس تجربه دارم میگم میخواید رل بزنید نباید خجالت بکشید و اگ خجالت ام کشیدید ب خودتون بگید یا میشه یا نمیشه این جرات بهتون دست میده اگ این جواب نداد بر اساس منطق خودتون ی جمله طرح کنید واسه خودتون و رفتید جلو بگید سلام منتظر سلام طرف باشید و گفت سلام بگید من از شما خوشم و با کسی در رابطه‌ نیستن و مایل باشین بیشتر باهم آشنا شیم اگ میدونید خوشش میاد قطعا جواب میده فقط موقع حرف زدن لبخند و چشم و ابرو برید

  15. جرأت ندارم یه همچین چیزی رو شروع کنم ولی اون بهم نزدیکه یا سعی میکنه بم نزدیک بشه تقریبا ازش میترسم میخواد پیشم بشینه میخواد بهم نزدیک بشه من از هر راهی فرار میکنم چجوری ترسم بریزه اینو بگید لطفا

    1. تو چندسالته اون چندسالشه؟

    2. حالا اسمش اسمش چیه

  16. حاجی وضع شما از من بدتره که والا ۱۷ سال سن دارم ولی حتا یه دختر هم به من پا ندادا …. تو زندگی بخدا کلافه شدم انقد …. 😂😂😂🤦‍♂️

    1. چرا آخه 😂

    2. 😂😂😂😂😂

  17. هیچ موقع بخاطر خجالتی بودنم نتونستم حرف دلمو بهش بزنم شما اینجوری نیاشید

  18. بعضی وقتا شبیه من یه جمله زندگیت رو به کل عوض میکنه

  19. من عاشق دختر عمم شدم از بچه گی تابه حال خیلی به هم نزدیک بودیم ۴ سال اختلاف سن دارم من بزرگترم از بچه گی خیلی باهم بازی میکردیم خیلی میخندیدیم و حالا تصمیم گرفتم بهش بگم که دوستش دارم راهنمایی کنید چطوری بهش بگم بنظرم جوابش بله باشه ولی چی بگم روم نمیشه راهنمایی کنید ❤️❤️

    1. عه چقد جالب منم ی پسردایی دارم مث خودتون🙂😂✨️
      تازه چهار سالم‌ تفاوت‌ داریممم‌
      هیچی‌ برو بهش بگو
      شاید واقعا منتظرت باشه:)

    2. برو بهش اعتراف کن اگه قبولت کرد که خیلی هم خوب اگه نکرد هم بگو داشتی با دوستات ( یا هر کسی که تو فامیل هس ) جرعت حقیقت بازی می کردی من خودم از این روش رو پسری که دوسش داشتم استفاده کردم جواب داد

    3. چند سالته حالا
      اگه بزرگی خوبه
      ولی اگه دختره کوچیکه منتظر بمون بزرگ تر شه:)

  20. چند دقیقه نگاهش کنین و چشمک بزنین😕

    1. دادا خودت جواب گرفتی؟😂

  21. سلام من با اتوبوس از مدرسه بر میگردم یه پسر تو اتوبوس یه کاری کرد که خیلی عصبانی شدم از پسر متنفر بودم می خواستم سر به تنش نباشه ولی الان فهمیدم که روش کراش ام و مدرسه داره تموم میشه دیگه نمی بینمش بنظرتون باید چیکار کنم

  22. یه کی به داد من برسه من هم کلاسیمو دوست دارم هر کاری میکنم بفهمه نمی‌فهمه کلا پا نمی‌ده خواهشاً راهنماییم کنید

    1. بیا من هستم 😁

    2. من که هستم عزیزم فقط ۴۰سالمه

    3. فاطمه جون میای با من رل بزنی؟ ۱۸ سالمه

      1. ارش موسوی🤪🤪🤪

        اره عزیزم بیا😂

  23. من هی میخوام با یکی رل بزنم یا رل داره یا دوسم نداره یا مسخره میکنه چکار کنم

    1. مهدی اصغری عظمی (معین تبریزی)

      دیگه دل نبند ))))؛؛

    2. من فکر میکردم فقط خودم اینجوری بدبختم😂

  24. اعوذبالله منم شیطان رجیم

    من هر پسر بنده خدایی که بهم نزدیک شد رو یک کاری کردم که هر شب گریه کنه اگه شما هم عاشق همچین دختر هایی شدین ک دیه …😂😂😂😂😂

  25. خطاب به پسران و مردان گرامی: فقط هر کاری میکنید اصلا تریپ مودب و محجوب برندارید. چون تجربه سالها به من ثابت کرده زنها و دخترها اصلا از آقایون مودب و موقر و حرف شنو خوششون نمیاد. توی دانشگاه که بودیم پنج شش تا پسر بودند که سر به زیر و خجالتی و اتفاقا از خانواده های اصیل و درست حسابی بودند جالبه که هیچ دختری توی دانشگاه سمت این بنده خداها نیومد. حتی من به وضوح میدیدم بین خودشون اینا رو مسخره میکردند. برعکس از اونور، همین دخترهایی که اصلا محل این بچه مثبت ها نمیذاشتند کشته مرده و عاشق سینه چاک چند تا دانشجوی لات و بد دهن و قلدر بودند. یارو پسره قیافه اش به اوباش بیشتر میخورد با خالکوبی روی گردنش و حرف زدنش هم لات منش و خیلی هم با پررویی بود اونوقت چهار تا دختر خوشگل دانشگاه سر این داشتند با هم دعوا میکردند. اینه که، وقت خودتونو تلف نکنید. اینکه زنی سمت شما بیاد یا نه، هیچگونه ربطی به ادب و تواضع و وقار و سنگینی و با محبت صحبت کردن و اینچیزا نداره. دخترهای ایرانی از اونجاییکه ذاتا کمبود اعتماد به نفس دارند دوست دارند با مردی باشند که بهشون زور بگه و حتی تحقیرشون کنه. امتحانش مجانیه، شما یه دختر رو یه مدت بهش بی محلی کنید و اصلا تحویلش نگیرید خواهید دید میفته دنبالتون. اما کافیه بهش نزدیک بشید و حرفهای پر مهر و محبت بزنید و به قول خودمون دنبالش موس موس کنید، از شما زده و متنفر میشه. عین قانون فیزیکه. رد خور نداره.

    1. دقیقا درسته ومتاسفانه تحلیل و علت هم کاملا واقعیه

    2. وای چه زر و پر زدی

    3. داداش،خوشم اومد خیلی موشکافانه توصیف کردین،منم از این فرمول زیاد استفاده کردم

  26. سلام. من و دختره همدیگرو دوست داریم. شماره هامونو داریم ولی نمیدونم چه طوری برم بهش پیام بدم. خیلی دوسش دارم احساس میکنم کاری از دستم بر نمیاد. ولی باید یه راهی باشه دیگه اگه کسی در مورد این موضوع نظری داره بگه. ولی بگم دختررو خیلی دوسش دارم

  27. منم رو پسر خالم کراشم
    ولی اون رل داره😔
    چیکار کنم بش برسم

    1. متاسفانه منم همینطور ولی من بدبخت حتی نمیدانم رل داره یانه

  28. سلام بچا من رو یکی تو سالن فوتبال روش کراش زدم حرف نمیزنیم راهی هست بشه باهاش دوس بشم؟

  29. من روی یه پسر کراش دارم خیلی پسر لاشیع ولی خو یجورایی پسر خوبی ام هست نه لاته نه چیزی فقط هول دختره
    به دوستام هم پا داده ولی من خیلی دوسش دارم اون از من خوشش نیومد ولی خو بدش هم نمیاد واسش دستبند میبافم فردا میخام بهش بدم عاشق اینجور دستبنداعه امیدوارم اونم روم کراش بزنه و این روشا جواب بده

  30. من ی کراش دارم ولی نمیدونم دوسم داره یا ن شمارشم دارم ولی نمیدونن چجوری بش بگم ک روت کراشم دوست دارم اخ جالب اینجاس اسمشم نمیدونم 🥲😐😂😂
    راهنمایی پلیز؟

  31. من همه اینا رو انجام داده بودم قبل این که این سایتو ببینم ولی جواب نگرفتم🥲😐

  32. اوک،ولی حیف من فرصت هامو از دست میدم😐

  33. منم نمیتونم رل بزنم میترسم

  34. من تو مدرسه روی یکی کراش زدم خیلی خوبه و مهربونه امروز بغلش کردم و اسمشو ازش پرسیدم تایپامونم بهم میخورد ولی میترسم بهش بگم یهو قهر کنه یا ولم کنه

    1. برادر شما توی آمریکا زندگی میکنی یا ایران

  35. سلام و عرض ادب من MRMAN هستم و از دختر همسایمون خیلی خوشم میاد بش گفتم که عاشقشم اون گفت چند روز دیگه جوابتو میگیری هر روز هی همینطور بیشتر عاشقش میشم کسی میتونه بگه من چجوری دلشو به دست بیارم؟؟؟

  36. هیچ راهی نداره که بدون حرف زدن مخشو بزنم؟TT مثلا کمکش کنم و چمیدونم یچیز غیر مستقیم

  37. داشتم راهکار هارو انجام میدادم که دیدم داره ازم عکس میگیره:)

  38. اوفف بابا من از نه سالگی رو یه خری کراش بودم هنوزم کراشم

  39. میشه کسی بهم بگه چه جوری کسیو که عاشقشم ولی اون بخاطر نبودن اعتماد بهم ولم کرده رو کاری کنم برگرده نمیخام ولش کنم؟

  40. سلام مچکرم از راهنماییتون
    ولی مشکل من اینا نیس
    ینی گا…..دم تو هرچی رابطه ست..
    با هر کی بودم بعد چند وقت خودم کات میکردم
    خیلی هم با هم خوب بودیم …
    راهنمایی کنید 😰☺
    یع سینگل بدبخت

  41. میدونم مشکل از منه😂😒

  42. من عاشق پسر خالم شدم امیدوارم این جواب بده😂

    1. سلام خوبی
      من از یه دختری خوشم میاد
      دخترهمسایمونه
      خونه ما بروجرده ولی خونه اونا تهرانه
      ولی مادر بزرگش همسایمونه بعضی وقتا میاد بروجرد
      پیش خودم تمرین میکنم چی بش بگم ولی وقتی میبینمش اصن اسم خودمم یادم میره
      لطفا راهنمایی کنید که جواب بده

  43. سلام من تو مکانیکی کارمیکنم عاشق دختر صاحب کارم شدم خیلی دوسش دارم وقتی میبینمش از خجالت خودمو سرگرم میکنم میترسم بهش بگم چیکار کنم؟؟🙏🙏

    1. ای وای چه موقعیت سختی .اگه بگی دخترشو دوس داری فکر بد راجع بهت میکنن و میگن رو دخترمون نظر بد داشتی و اگه هم نگی دلت اذیتت میکنه و الان درکت میکنم بین عقل و احساست موندی

  44. من دختر داییم رو دوست دارم ولی اون میگه با دختر رل میخوام بزنم من موندم که چه جوری بهش بفهمونم دوستی با دختر رل حساب نمیشه.
    یکی بیاد بگه چخ جوری مخش رو بزنم

    1. به سادگی فقط یه سنگ لازم داری بردار بزن تو مخش 😂😂😂

    2. داداش اون گیه😂

  45. اقا‌ اینا اصلا جواب نمیده برین به کراشتون اعتراف کنین اگه قبولتون کرد که هیچی اگه نکرد هم بگید داشتم با دوستام جرعت حقیقت بازی می کردم تموم ! دیگه نمی خواد که انقد لقمه رو دور سرتون بچرخونین 😐

  46. سلام‌ من رو هرکی کراش میزنم بهشم میگم ولی میگه قصد رل زدن ندارم خوشم نمیاد، مخ کنیم هم قویه ولی خودمم دوس دارم اون دلش باشه الان نمی‌دونم چجور راضیش کنم باهام باشه راهنمایی🚶

  47. سلام‌‌‌‌‌به همه ‌به نظر‌من‌اگه واقعا‌طرفو دوسش داشته باشین ‌خودتون‌ از‌نگاهش‌ میفهمین که‌اونم ‌دوستون‌داره یا‌نه‌‌ و‌یه‌ چیز دیگه اگه عاشق کسی هستین یکم بهش بی توجهی کنید یعنی مثل چسب نچسبین بهش (به خصوص دخترا)اینجوری نه تنها عاشقتون نمیشه بلکه ازتون زده میشه والا ادم باید یکم مغرور باشه چون شما تا حالا دیدین به کسی که مهربونه بگن جذاب؟؟؟البته که نه ولی به پسر یا دختر مغرور میگن جذاب اینو همیشه یادتو باشه دوستان…خب دیگه تا کامنت بعدی بوس بوس😜🙃

    1. بدبختی که رو ارشدش کراشه

      وایییی منم رو ارشدم تو باشگاه کراشم اولا میگفتم برم بهش بگم ولی خب این جواب نمیده باید کاری کنم بیشتر سمتم بیاد و بهم جذب بشه و خب..نمیدونم چه گهیییییی بخورممپپم هلپپپ منییی

      1. منم مثل تو هستم پسره کمربند بنفشه من آبی سه روز در هفته دارم میبینمش حساب تعداد بارهایی که نگاهمون به هم گره خورده دیگه از دستم در رفته نمی دونم چه جوری بهش بگم راهنمایی پلیز

    2. وقت کردین دخترا وقتی ی کیو دوس دارن اذیتش میکنن اما پسرا وقتی از یکی خوششون میاد خیلی بهش توجه میکنن

  48. هیچ حال منو نداره ۱۷ سالمه یک دخترم توی زندگیم نبوده و دارم نابود میشم و هرکاری میکنم نمیتونم از این کابوس مزخرف بیام بیرون چون کسب حتی حاضر نیست به حرفام گوش کنه.

    1. 😐😐۱۷سالته بعد چون دختری تو زندگیت نیس نابود میشی؟؟؟؟بابا تو دیگه کی هستی 😆🤦‍♀️اتیشت خیلی تنده به خدا طرف سی سالشه هنوز زن نداره ولی مثل تو افسرده نی…درضمن رل داشتن چیز خاصی نداره همش به هم میگن سلام نفسم -خوبی عشقم-صبح بخیر جیگرم ‌‌…صبح توام بخیر روده جون😂😂😂البته اینا(عشقم نفسم و…)همش دورغه اگه پاش بیوفته و یکی دیگه رو پیدا کنه که از تو باحال تر باشه دیگه بهت محل سگ هم نمیده اینم بگم عشق های امروزی اینجوری شده هاا (البته نه همشون)خب دیدی که رل هم چیز خوبی نداره پس سینگلی رو عشقه😜

  49. من مدتیه عاشق یه دختر خیلی خیلی درسخون شدم که فقط فکرش تو درس و مشق بوده و امسال پزشکی قبول شده . به نظرتون دخترای درسخون هم به فکر ازدواجن یا فقط درس تو اولویتشونه ؟ چجوری بهش بگم دوسش دارم ؟ خودمم دکترم

    1. اره چرا نباشه درسته درسخونه اما دلیل نمیشه که به ازدواج فک نکنه توام که بیکار و الاف نیستی به گفته ی خودت دکتری تو برو جلو بهش بگو دوسش داری اگه ازت خوشش بیاد قبول میکنه

    2. خوب اگه همکارین یا بیمارستان هاتون جای همه اگه نمیشناست به عنوا مریض برو جاش. اگه دکتر زنانه هست که نمیشه مثل خواهرت یا از فامیلات که بهش اعتماد داری بفرست پیش و یه جوری شماره بگیره

  50. من روی یه دختره کراش زدم بدم زدم😂
    بعد یه پسره هس که بچه لاته و اونم از اون دختر خوشش میاد الان من موندم بین اون دختر و مردن کدوم رو انتخاب کنم😂
    اگه راهنمایی چیزی دارید به من بگین از این وضعیت در بیام

    1. 😐😐😐وااا مردن چیه مگه آدم کشتن به آسونیه یکم جرعت داشته باش بابا مثلا مردییییی

  51. سلام به همه بچه ها من رو یه پسره کراش زدم که تو فروشگاه افق کوروش کار میکنه اولین باری که رفتم اونجا خیلی نگام میکرد اولش برام مهم نبود ولی برای دومین بار که رفتم اونجا چشماش انگار جادوم کرد الان خییییلللیییی دوسش دارم اما نمیدونم چیکار کنم یعنی چیکار کنم که بفهمه دوسش دارم؟البته اون همچنان نگاه میکنه هااا اما فقط نگاه میکنه 🙈به نظرتون از موقعیت شغلش میترسه یا از بابام که همیشه با اون میرم اونجا که نمیتونه شماره بده ؟؟؟درضمن نگین نگاهش هیزه چون اگه بود خودم میفهمیدم‌‌…بچه ها لطفا کمکم کنید دیگه از بس از اونجا تنقلات خریدم که حالم بهم میخوره وقتی تنقلات میبینم 🤢بابام هم تعجب کرده منی که از خرید کردن متنفر بودم الان دارم هفته ای دو بار میرم اونجا😓 خواهش میکنم اگه میتونین کمکم کنید

  52. یه پسره تازه اومده ساختمونمون
    عاشقش شدمممم ولی خیلی کم همدیگه رو میبینیم
    تو هفته شاید یکی دوبار
    خیلی دوسششش دارم ولی نمیدونم چطوری و کی باید بگم
    چون همدیگه رو نمیشناسیم نمیشه یهو بگمم و میترسم کراش داشته باشه و ردم کنه
    لطفا راهنماییم کنیدددددد

  53. اقا منم یک کراس دارم که یک یک کاری کردم ازم بپرس کسی یو دوست داری بعد من اول پرسیدم گفت تو یعنی من بعد اون پررسید تو چی من گفتم اون

    1. 😐😂خب که چی!!!؟؟ اعتراف کردین دیگه ما چیکار کنیم🤷🏼‍♀️

  54. سلام بچه ها چطورید ببینید ی توضیح ب اقا پسرا دخترای امروزی از پسرای لات و بدهن خوششون میاد و سعی کنید جلو دخترا معدب نباشید و لات بازی درارید اینجوری اونا کشته مردتون میشن
    البته خودم دخترم و از این نوع پسرا خوشم میاد
    اگه میشه شما هم من و راهنمایی کنید ک چطور بهش بفهمونم
    خب میدونم سنم پایینه ولی معنی عشقم بهتر از خیلیا میدونم
    علاقه ای ب رل زدن ندارم فقط میخوام طرف بدونه
    حالا داستان من:من ۱۲سالمه عاشق پسر خالمم ک ایشون ۱۶سالشه از ۹سالگیم دوسش دارم و اینکه جالبش اینجاست تا ۹سالگیم همیشه دعوا داشتیم و ب هم فحش میدادیم
    از اون موقع باهم تا حدودی راحتیم و بهم نزدیکیم ولی الان ایشون رفتن ی شهر دیگه با خانواده و فقط سه چهار ماهی یکبار میان دیدن ما و پسر خالم خیلی وفتا نمیاد باهاشون منم خیلی عصبی میشم بر سر این موضوع
    زیادی دوسش دارم بخدا خیلی اعصاب خورد کنه
    علاعم های اون
    وقتی جایی نشستم میاد پیشم میشینه
    بازی های انلاین میکنیم با کس دیگه غیر از من بازی نمیکنه میگه کس دیگه نمیخوام باهاش بازی کنم
    راستیش یکم از ارتفاع میترسه ی بار رفتیم کشتی وایکینگ ها میخواستم بالا بشینم نذاشت برم گفت بابد بیای پیش من سخت گرفته بودتم جوری ک تقریبا بغلم کرد بعد هنگام حرکت کشتی دستم و سخت گرفته بود و کلا از این کارا زیاد میکنه
    میشه لطفا بگید دوسم داره یا ن
    درضمن چجوری بفهمم جوابمو دادی یا ن

    1. سلام درمورد اینکه دختر ها از پسر های لات اینا خوششون میاد کاملا در اشتباهی گلم اگه هم بیاد واسه سرگرمی هس نه بیشتر البته ممکنه دختر های هم سن های تو خوششون بیاد چون درک کاملی از عشق اینجور چیزا ندارن و فقط عشقو در عشقم نفس و زندگیم و..گفتن میبینن…. خب و درمود اینکه پسر خالت تو رو دوست داره یا نه باید بگم که با این حرف های که تو گفتی از ۱۰۰درصد ۸۵درصد دوست داره اما باید اینم بگم که این حس های شما زود گذر است چون جفتتون هم زیر ۱۸ سال هستین الان اتیشتون تنده نمیفهمین چون خودمم وقتی ۱۵سالم بود پسر عمه امو دوس داشتم اما وقتی ۱۸سالمو تموم کردم اومد خواستگاریم اما من بهش جواب رد دادم خب خلاصه اینکه به نظرم زیاد بهش اهمیت ندی بهتره

  55. درضمن نگاهمم خیلی میکنه و وقتی نگاهش میکنم نگاهشو برمیداره
    بعد ی چند ساا پیش خواهرش بهم گفت ک یکی دیگه از دختر خاله هامو دوس داره ولی الان بنظرم اینحوری نیس

  56. سلام من رو یکی کراش دارم. منو اون از بچگی با هم دوست بودیم. مشکل اینه که نه شمارشو دارم راهمون به خونشون دوره و اینکه فامیل دور هم هستیم اما دو سال ازم بزرگ تره و من می ترسم اگه بهش بگم به خاطر اختلاف سنی مون ردم کنه. من ۱۴ سالمه و اون نزدیکای ۱۶ سالشه.

    1. خری ؟
      اینو از طرف یه دختر میگم متمعن باش ردی !
      ولش کن…

  57. لطفاً راهنماییم کنید که چه جوری باهش رل بزنم

  58. سلام من رو یکی کراش زدم. از بچگه هم با هم دوس بودیم. یه جورایی فامیل دور مون هم هست. شمارشو ندارم واینکه دوسال از من بزرگتره و میترسم اگه بهش بگم ردم کنه لطفاً راهنماییم کنید که چه جوری با هاش رل بزنم

  59. آقا من رو یکی کراش سگی زدم اصلا وضع کثافتی، جون جدتون یه کمکی برسونید، پسره تو بازار کار می‌کنه، حدودا دو هفته پیش دیدمش، یجور عجیبی با اخم نگاه میکرد که یکم منو ترسوند، یه متری جلو رفتم و برگشتم دیدم باز نگاه میکنه، به رفیقمم گفتم گفت داره نگاه میکنه، وقتی از جلوش رد میشم خییلیییی کوتاه نگاه می‌کنه در حد دو سه ثانیه، نمی‌دونم چیکار کنم، نه آیدی و نه شماره ای ازش دارم، خودم شونزده سالمه و اون حداقل بیستو دو میشه به نظرم، لطفا کمک کنید انقد استرس کشیدم این مدت دارم میمیرم

  60. ما بایکی دوست خوانوادگی هستیم اومده بودن مسافرت خونه ما ۲ روز موندن آلان رفت من شمارشو گرفتم ولی نمیدونم چطور بهش بگم خوشم میاد ازش باهم چت میکنیم ولی اون ۲ سال از من بزرگ تره می‌خواستیم جوابمو بدین تو این جا پیام بدین چی میشه پیاممو ببینه

  61. من تقریبا هرروز میبینمش ولی یک بار که اومده بود پیشمون دوتا از دوستام لو دادن که من روش کراش هستم الان دیگه خیلی نمیاد سمتمون چه گهی بخورم

  62. آقا وافعا خیلی درگیرم یه رفیقی دارم یه خواهری داره روش کراشم بعد از این ور رفیقم خیلی غیرتیه باهم رفتیم دعوا سر خواهرش بعدشم همه میترسن ازش بعدش من میخوام به خواهرش پیشنهاد بدم ولی نمیدونم چجوری برنامه بریزم بگم بهش

  63. من عاشق دختری هستم که همسایه پسر خالمه چند بار دورهم باهم نشستیم بازی چند نفره هم کردیم و نمیتونم بهش بگم عاشقشم و یبار رفتم پیویش بعد دیدم بلاکم کرده چیکار کنم🤕

  64. بچها
    من پسر خالمو دوست دارم اما فک نکنم اون منو دوس داشته باشه و فک کنم رل دارع
    و سعی میکنم خودمو جموجور کنم اما نمیشه
    نمیتونم دوسش نداشته باشم
    ۵سال عضم بزرگ تره حالم بده:(

  65. آقا ی روش بدین ک برای کسی که به ظاهر توجه نمیکنح باس چجوری باشه😐مثلا چجوری بهش بگم فکر کنم دیگه فقد قرارح یبار تو زندگیم ببینمش🥺😔اگه نتونم بهش بگم چی میشه لطفا یکی راهنمایی کنح

  66. من ۵ ساله یک دختر و دوست دارم هفته دو سه بار میبینمش و خودش هم می‌دونه که دوستش دارم و هم اون من رو دوست داره ولی بینمون چند وقتی هست فاصله افتاده و شاید فکر می‌کنه من دیگه دوستش ندارم نمی‌دونم چجوری دوباره بهش نزدیک بشم از همه دنیا بیشتر دوستش دارم (۱۵ سالمه) اونم ۱۴ لطفا کمک کنید

  67. خب بلاخره تا تهش خوندم نظرات جالب تر از متن بود انا. نسیم. و… خیلی راهنمایی میکردن

  68. منم باز کن

    بعضی هاش درسته ولی اول باید طرفو بشناسید بفهمید چطور آدامی دوس داری بعضی موقع باید اذیتش کنید رو مخش برید خوب جواب میده

    1. بنظرم درسته اول باید آدمی که دوستش داری کامل بشناسی که این وسط دوست داشتن که خوله شاید ازش متنفرم بشی

  69. کلا رل زدن بده!من یه پسر ۱۴ ساله هستم !رل زدن یک عمل زشت و کثافتی هستش که خداوند این عمل زشت و ناپسند رو نمیبخشه!اگر ما انسان ها دل یه کسی رو بشکنیم اون طرف مقابل ناراحت میشه و ما رو نفرین میکنه و داغ اون جلو راهمون رو میگیره خدا هم ما رو نمیبخشه و یک لعنت به ما می فرسته و خواهر مادرمان را جلو چشم هایمان میاره! مئومن برادر رل زدن کار ناپسندیه افسردگی میاره شما رو از خدا دور میکنه و دید شما به خدا کمتر میشه. خلاصه رل زدن بده اگر نکنیم بهتره !

    1. سلام. من سنم از تو خیلی بیشتره. ولی کاش هم سن تو بودم اینجوری مثل تو فکر میکردم. من مدت زیادی از عمرم نابود شد و خیلی درین دوران سختی کشیدم (که البته هنوزم ادامه داره). و مطمئنم بخاطر شکوندن دل یه نفر این اتفاقا برام افتاده. کاش میشد جبران کرد. اما میدونم که نمیشه. حتی گفتنش به طرفم میتونه هزارتا فتنه و دعوا و … پیش بیاره و کار بحای خطرناک برسه.

  70. من اصلا کراشم رو اتفاقی دیدم عاشقش شدم اصلا یهویی توی کلینیک دوبار رفتیم روش کراش زدم ، الان می‌خواد یه کاری کنم مخشو‌بزنم

  71. داداش کراش من بیشتر حال میکنه باحال باشم تا کیوت من الا چه گوهی بخورم ؟

  72. دختری ک اسم کراششو نمیدونه😂

    خوشبحالتون شماره کراشتون دارین 😂😂 من اتفاقی دیدمش روش کراش زدم اسمشم نمیدونم‌ فقط وقتایی ک میدم بیرون اتفاقی میبینمش خجالت میکشم حتی نگاش کنم چه برسه بخام بگم روت کراشم یا اسمت چیه😂

  73. تو این زمانه هرکی زبان چرب باشه میتونه کسیو عاشق خودش کنه وازدواج هم کنن

  74. من۲ بار بش گفتم اما گفته نه

  75. من۲ بار بش گفتم اما گفته نه ولی پیش یکی دیگه از فامیلامون گفته که دوستش دارم

  76. سلم نمیدونم والا همه که عاشق من میشن اصلانم نمیدونم چجوری فقط هک میشن🙂

  77. میخوام امشب من برم پیشش

  78. منم رو دختره، دختر عمه مامانم کراشم و مطمئن هستم که اونم رو من کراشه.
    ولی هیچکدوممون جرعت نداریم پا پیش بزاریم😕
    بیشتر آنلاین با هم میتونیم ارتباط داشته باشیم تا حضوری.
    یه راه پیش پای منم بزارید😕❤️

  79. سلام من رو معلمم کراشم و از من بزرگتره دقیق نمیدونم چقد
    ولی من روش کراشم
    میشه راهنمایی کنید که بفهمم اونم رو من کراشه یا نه؟
    هرچیزی به جز اینکه برم بهش بگم 🙄

  80. هنوز‌کاری‌نکردم😂

  81. سلام تو خوانوادمون همه پسر هستن به جز من منم هیچ دختر دایی و….. ندارم میشه کمکم کنین تو این دریای بیکران چه کنم؟ هیچ دوستیم ندارم

  82. من‌ رو یه کسی کراشم ولی کراشم رل دوست صمیمیمه بهش گفتم روت کراشم ولی چیز خاصی نشد امیدوارم این ترفندا جواب بده

  83. من‌ رو یه کسی کراشم ولی کراشم رل دوست صمیمیمه بهش گفتم روت کراشم ولی چیز خاصی نشد امیدوارم این ترفندا جواب بده چندین بار باهم کات کردن ولی باز باهم رل زدن

  84. موارد فقط برای دخترهای دهه ۶۰ و تا حدودی ۷۰ کارساز هستند واسه دهه ۸۰ راه مشخصی نیست کلا هیچی حالیشون نیست نه عشق میفهمن چیه نه درکی از روابط دارند نه میفهمن چی می‌خوای چی نمی‌خوای اصلا براشون این چیزا نامفهوم و ناشناخته هست فقط پول و ماشین رو میشناسن اونم تخصصی… من خودم دهه شصتی هستم و تازگی‌ها دهه ۸۰ روی اعصابم رفتن با این فانتزی‌های چرتی که دارن یکی نیست بگه پسره ماشین داره خونه داره چی به تو میرسه اسکل!؟ واسه دارایی دیگران تو چرا ذوق داری اصلا این وسط تو چیکاره‌ای…

  85. سلام داداشا
    من تو مترو عاشق یکی شدم فکر کنم ۲ سال ازم بزرگ تر باشه ولی واقعا عاشقش هستم و نمیدونم چطوری باهاش ارتباط بر قرار کنم نمیشه راه حل بدین

  86. من خودم الان ۳رل دارم یکی هم کراش

  87. سلام من ۱۷ سالمه و عاشق دختر عمه ام هستم چجوری بهش بگم دختر ها دوست داشتین چجوری بهتون بگن که دوستت دارن من هم راهنمایی کنید همون جوری بگم 💘💘
    حرکی میدونه بگه ❤

    1. ببین اول باید مطمعن بشی که دوستت داره وگرنه چند کلمه حرف اعتراف می تونه فاصله تون رو خیلی زیاد کنه

  88. من روی یکی از فامیل هامون(فامیل دور) کراش زدم خیلی دوسش دارم ومن دختری ام که تاحالا نه باکسی بودم ونه کسی رو دوست داشتم…
    هم سن هستیم واون سطح اقتصادی(وضع مالیشون)خیلی بالاس ومن خیلی پایین
    ومثه سگ میترسم بهش بگم چون ممکنه کل فامیل بفهمن
    چه کنم یکی بگه تورووووخدااا

  89. اینایی که میاید میگید ما خجالت میکشیمو نمیتونیم به کراشمون بگیم
    خب من بش گفتم اونم بم ابراز علاقه کرد داشت کم کم جور میشد حتی عکسشو به هیشکی نداده بود ولی به من داد ولی با ی جمله ریدم به همچی از اون به بعدم کلا معلوم دیگه ازم خوشش نمیاد
    ولی شما پسرای درونگرا واقعن اینجوری اید که وقتی چیزی میشه کلا به طرم نمیگید مثلا وقتی ناراحت میشین و اینا؟ اخه واقعا رو مخه

  90. منی ک. فقط میخونم🦖🤝🏻

  91. با ی شخصی رفیقم چند ماه هنو ی سال نشده
    ازش از همون اول خشم میومد ولی بهش نمیگفتم اگه میگفتم نمیدونم قبول میکرد یا نه بعد چند ماه بهش گفتم دوست دارم و میخام باهات اوکی بشم.
    نمیدونم اونم منو دوس داره یا نه
    بهش هم درخواست دادم میگه شاید قبول کنم شایدم نکنم
    راهنمایی کنید ناموسن بد جور میخامش

  92. سلام من ار اینکه کسیو دوست داشته باشم می ترسم و ۴ روز پیش سه نفر بهم اعتراف کردن می خوام ردشون کنم ولی می ترسم دلشون بشکنه و ناراحت بشن کمککک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *