تناسب اندام از این بیماری مهلک پیشگیری می کند

تناسب اندام از این بیماری مهلک پیشگیری می کند

 

یک فیزیوتراپیست با بیان اینکه هدف از انجام نرمش رسیدن به حد مطلوب تناسب جسمی است، گفت: بر اساس تحقیقات انجام شده، تناسب اندام موجب کاهش ۱۴ درصدی خطر ابتلا به سرطان می‌شود.

 

فرشته صداقت با اشاره به نقش ورزش در پیشگیری از سرطان گفت: تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که بیشتر ورزش می‌کنند کمتر در معرض خطر ابتلا به سرطان کولورکتال و ریه هستند. وی در ادامه افزود: مردانی که به طور منظم و روزانه ورزش می‌کنند کمتر از سرطان پروستات می میرند.

 

این فیزیوتراپیست با بیان اینکه هدف از انجام نرمش رسیدن به حد مطلوب تناسب جسمی است، گفت: بر اساس تحقیقات انجام شده، تناسب اندام موجب کاهش ۱۴ درصدی خطر ابتلا به سرطان و کاهش ۲۳ درصدی مرگ و میر در اثر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی می‌شود.

 

صداقت خاطرنشان کرد: نتایج پژوهش‌های جدید نمایانگر این است که بیمارانی که چاق نیستند ولی تناسب اندام هم ندارند، بیشتر در معرض افزایش خطر بیماری قلب و عروق و سرطان قرار دارند.

 

وی همچنین افزود: نرمش نه تنها دارای اثرات سودمند بر مبتلایان به سرطان است، بلکه احتمال رجعت سرطان یا ابتلا به سرطان دیگر را کاهش می دهد.

 

صداقت تصریح کرد: نتایج مطالعات حاکی از آن است که انسان می تواند با استفاده از تغییرات نسبتا اندک در شیوه زندگی، از احتمال بروز سرطان بکاهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *