خودارضایی در دختران و احتمال آسیب پرده بکارت

سعی کردیم این مطلب کوتاه را بصورت بسیار ساده مطرخ کنیم – به توصیه کاربرانی که درخواست این مطلب را داشتند.

گروه تحقیق و مطالعات – پایگاه شفا : برخلاف تصور برخی که می پندارند پرده بکارت دختران در داخل واژن قرار دارد ، این پرده که از جنس دیواره واژن می باشد در بخش خارجی دستگاه تناسلی زنان قرار دارد و در دهانه واژن واقع شده است .

پرده بکارت از نظر فرم در چند نوع می باشد که در بخش مسائل جنسی زنان به ان اشاره شده است . برخی فعالیت ها می تواند سبب آسیب و پارگی برگشت ناپذیر پرده بکارت شود از جمله :

  • ورزش های سنگین از جمله ژیمناستیک
  • انجام نزدیکی و فعالیت جنسی با مرد – دخول آلت تناسلی
  • عمل بسیار ناپسند و مضر و پر خطر خودارضایی
  • برخی نیز بطور مادر زادی با مشکل آسیب یا حتی نبود پرده بکارت مواجه هستند
  • تصادف
  • عملهای لگنی وخیم

قابل توجه اینکه تمامی مسائل ذکر شده بالا توسط پزشک قابل معاینه و تشخیص صد در صد می باشد . از جمله موارد ذکر شده در بالا مسئله خودارضایی می باشد. پرده بکارت بافتی بسیار حساس و نازک دارد و با کوچکترین تحریک آسیب پذیر می باشد . گرچه تحریکات کوچک و مختصر آسیب کامل به پرده بکارت نمی رساند ولی همین آسیب جزئی برگشت ناپذیر و قابل تشخیص است و سبب حساس شدن آن و احتمال پارگی وجود دارد .

توصیه اکید ما اینکه از عمل بسیار ناپسند و ناخوشایند خودارضایی دوری کنید تا بر اثر چند لحظه کوتاه احساس لذت جنسی که بر اثر خودارضایی حاصل می شود و عذاب وجدان سختی را به همراه دارد ، زندگی مشترک آینده خود را دچار مخاطره نسازید و خود را دچار فشارهای روحی روانی نسازید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *