روشهای موثر در ترمیم و جوانسازی موهای آسیب دیده و خشک

اگر با مشکل موهای خشک و شکننده، موخوره، موهای کدر و وز کرده و در مجموع موهای غیر قابل کنترل مواجه هستید، با استفاده از روش های موثر در ترمیم و شاداب سازی مو، می توانید از داشتن موهایی سالم و براق لذت ببرید.

مصرف ماسک های ترمیم کننده و تقویت کننده، کمک شایانی به داشتن موهاى سالم می کنند ولی اثر آنها کوتاه مدت می باشد.

با بهره گرفتن از یکی از روشهای موثر و مناسب جوانسازی مو مانند کراتینه کردن، برزیلین، بوتاکس مو، پیورا-لاکس و … می توانید برای مدت طولانی تری از داشتن موهای زیبا وسالم لذت ببرید. در هر یک از شماره های مجله سیب به توضیح درباره یکی از این روشها می پردازیم.

بوتاکس مو

بوتاکس مو یکى از روشهای موثر در بازسازی و ترمیم موهاى آسیب دیده، خشک و داراى موخوره است. ترکیبات بوتاکس مو با ورود به جدار داخلى هر تار مو، باعث ترمیم ساختار موهاى آسیب دیده می شوند که نتیجه آن، تغییر مو به موهاى نرم و براق و سالم است و اثر آن تا ٢ ماه باقی می ماند.

بوتاکس مو از مواد زیر تشکیل شده است:

  • هیالورونیک اسید: نوعی اسید آلی که در میوه ها یافت می شود و با توانایی نگهداری آب تا هزار برابر وزن خود، باعث آبرسانی عمیق و موثر به مو می شود.
  •  کلاژن طبیعی: باعث رسیدن آب و سایر مواد غذایی لازم به تار مو می شود. کلاژن همچنین عامل موثری در ترمیم، پر پشت کردن مو و سالم سازی موهای آسیب دیده است.
  • ویتامین های گروه B: این ویتامین ها باعث ترمیم و نیز سرعت بخشیدن به رشد موهاى از دست رفته می شوند.
  • ویتامین E: این ویتامین باعث محافظت از مو در برابر آسیب هاى محیطى است و به ترمیم موهاى آسیب دیده و جلوگیرى از ریزش مو کمک می کند.
  • اسید سیتریک: عامل تنظیم کننده PH پوست سر می باشد.
  • کراتین: به عنوان عامل آبرسان و فلوژنتیک در نگهداری و ترمیم ساختار کوتیکل مو، از فیبرهای مو در برابر آسیب عوامل شیمیایی و فیزیکی حفاظت می کند.
  • روغن آرگان: باعث کوتاه شدن زمان صاف کردن مو می شود.
    انجام بوتاکس مو بسته به نوع و جنس مو، حدود ٢ ساعت زمان لازم دارد. برای حفظ بوتاکس مو، استفاده از شامپوهای بدون نمک توصیه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *