ازدواج موقت (صیغه) …

برای من چند تا سوال در مورد ازدواج موقت (صیغه) پیش اومده که ممنون میشم جواب بدین.
۱٫میگین پسرای مجرد چون به خاطر تحصیل و شغل و مسکن نمیتونن ازدواج کنن و برای اینکه گناه نکنن خودارضایی نکنن!و زنا نکنن! پس باید راهی باشه برای جواب دادن به نیازشون!
خب این سوال برای من پیش میاد که دخترا که زودتر از پسرا به بلوغ میرسن و زودتر از پسرا این نیازو احساس میکنن خودتون هم در وبلاگتون شاهدین که متاسفانه تعداد دخترایی که بر اثر فشار این نیاز مبتلا به خود ارضایی شدن کم نیستن پس تکلیف این دخترا چی میشه؟ایا باید همچنان گناه خود ارضایی رو ادامه بدن یا خویشتن داری کنن؟
لابد خیلیاتون میگین ازدواج کنن دخترا که برای ازدواج نیاز به شغل و درامد و … ندارن و ازدواج براشون اسونتره و میتونن ازدواج کنن ولی به ازای هر پسری که به خاطر مشکلات اقتصادی و بیکاری نمیتونه ازدواج کنه مسلما یه دختر هم نمیتونه ازدواج کنه.
در ثانی یه دختر فقط به خاطر این نیاز نمیتونه که با هر کی ازدواج کنه باید کسی باشه که هم کفو باشن و تا پیدا شدن این هم کفو زمان لازمه پس یه دختر تا پیدا شدن هم کفو خودش اونم تو این اوضاع جامعه چیکار کنه؟ خویشتن داری کنه اگه به خویشتن داریه چرا پسرا هم خویشتن داری نکنن؟
در مورد متاهلا که باز متاهلا رو با وجود داشتن همسر متاسفانه اجازه این کار داده میشه!
شاید بگین همه متاهلا نه اونایی که نیازشون رفع نمیشه باید برن سراغ صیغه یا اونایی که به دلایل کاری و ماموریت مدتی از همسرشون دور هستن
ماشاء الله هم که همه مردا خوشون جز این گروه خاص میدونن!!
سوالی که اینجا برای من پیش میاد اینه که وقتی زن نیازش با همسرش برطرف نشد تکلیفش چیه؟بره طلاق بگیره؟ خب با وجود بچه یا به همون دلایلی که مردا نمیخوان جدا بشن قادر به طلاق گرفتن نیستن پس تکلیف این زن چی میشه؟

یا اگه به طلاق گرفتنه چرا مرد وقتی که نیازش برطرف نمیشه و مشکل اساسی وجود داره طلاق نمیده و نمیره سراغ یکی دیگه ؟

در مورد ماموریت های کاری و شغلی هم بالاخره این مرد یه زنم داره که اونم از شوهرش دوره و اونم نیاز داره یا نه؟ وقتایی که نیاز داره و همسرش کنارش نیست باید چیکار کنه؟باز خویشتن داری!
سوال بعدیم اینه که اگه این کار حلال خداست چرا باید پنهونی انجام بشه چرا باید جایی ثبت نشه
چرا مردا باید به خاطر این کار خیرخواهانه!!هزار تا دروغه وفریب به هم ببافن؟
چرا میگن اگه پسری قبلا صیغه کرده لازم نیست به طرفش بگه ایا این فریب دادن نیست بالاخره ما نباید بدونیم داریم با یه پسر ازدواج میکنیم یا با یه مرد ایا این فریب دادن باعث نمیشه عقد باطل بشه؟
و در اخر ایا این حق یه دختر نیست که بخواد با هم کفو خودش ازدواج کنه؟(منظور از هم کفو بودن تو این قسمت باکره بودنه) این حق دختر نیست با کسی ازدواج کنه که سالها مثل خودش خویشتن داری کرده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *