رونالدو و وسوسه بازگشت به رئال مادرید

کریستیانو رونالدو به بازگشت به رئال مادرید فکر می کند. این ادعایی است که شب گذشته ادو آگیره دوست صمیمی رونالدو در برنامه ال چیرینگیتو فاش کرد. دو ساعت پیش از شروع ال کلاسیکو بود که رسانه ها خبر از حضور رونالدو در ورزشگاه دادند. در ابتدا به نظر شایعه می رسید اما با ورود ماشین رونالدو به پارکینگ سانتیاگو برنابئو همه متوجه واقعیت خبر شدند.

کریستیانو که پس از تعویق دربی ایتالیا فرصت را برای بازگشت به خانه قدیمی خود غنیمت شمرده بود وارد برنابئو شد و در حالی که فلورنتینو پرز رئیس رئال به وی جایگاه اسطوره های رئال در برنابئو را پیشنهاد داده بود، ترجیح داد در قسمتی دیگر از ورزشگاه نظاره گر تلاش هم تیمی های سابقش شود.

جورجینا نامزد رونالدو او را همراهی نمی کرد و در عوض دو دوست صمیمی او کنارش در یکی از جایگاه های ویژه برنابئو نشسته بودند.

ورود رونالدو به برنابئو از همان ابتدا رئالی ها را به وجد آورد. بخش هایی از برنابئو با مشاهده او فریاد رونالدو سر دادند و همه از دیدن او در ورزشگاه خوشحال بودند. رونالدویی که تابستان ۲۰۱۸ در انتقالی جنجالی و بسیار پرحاشیه رئال را به مقصد یوونتوس ترک و تعداد زیادی از هواداران را از خود ناراضی کرد، شب گذشته به برنابئو برگشت تا نشان دهد کوچکترین مشکلی با باشگاه ندارد.

واقعیت این است که بین او و فلورنتینو پرز هرگز اختلافی وجود نداشت و در مراسم سال گذشته مارکا این پرز بود که جایزه ویژه نشریه را به رونالدو اهدا کرد. پرز همواره از رونالدو به عنوان اسطوره بی بدیل رئال یاد کرده است.

یک سال و نیم پس از جدایی از رئال، رونالدو در یوونتوس هم خوش می درخشد. او در رویای فتح لیگ قهرمانان با تیم تورینی است اما قلب او همچنان برای رئال می تپد.

ادو آگیره خبرنگار اسپانیایی و دوست صمیمی رونالدو شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو فاش کرد که رونالدو با دیدن استقبال هواداران بسیار به وجد آمده و در وسوسه بازگشت به رئال است. آگیره البته گفت که رونالدو الان در یوونتوس خوشحال است و به چیزی جز موفقیت با این تیم فکر نمی کند ولی از دیشب انگیزه ای دوچندان برای بازگشت به رئال و بازنشستگی با پیراهن باشگاه محبوبش پیدا کرده است.

رونالدو تا ۲۰۲۲ با یوونتوس قرارداد دارد و اخیرا قدم در ۳۵ سالگی گذاشته است. او بارها گفته که تا ۴۰ سالگی فوتبال بازی خواهد کرد و به نظر می رسد رویایش بازنشستگی در رئال مادرید است. طبق ادعای آگیره، هیچ چیز قطعی نیست و کسی از آینده خبر ندارد ولی رونالدو شب گذشته اولین پالس های مثبت برای بازگشت را نشان داد. حالا همه چیز به پرز و باشگاه رئال بستگی دارد.

رونالدو در حال دیدن تکرار گل وینیسیوس به بارسا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *