مدارس تا آخر هفته تا ۱۶ اسفند ۹۸ تعطیل است

علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست آنلاین با رسانه ها، درباره وضعیت تعطیلی مدارس گفت: بر اساس تماس‌های تلفنی با وزیر آموزش و پرورش و مسئولان مربوطه، مدرس تا آخر این هفته تعطیل خواهد بود و در صورت لزوم برای هفته آینده نیز روز پنج شنبه غروب یا جمعه صبح جلسه ستاد خواهیم داشت و تصمیم گیری خواهیم کرد.

ربیعی با اشاره به ادامه تعطیلی مدارس به علت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا گفت: با آقای دکتر حاجی میرزایی صحبت کردم، وزارت آموزش و پروش از همه توانایی‌های خود استفاده می کند تا جامعه آموزشی عقب نیافتد. بحث اینکه امروز در آموزش تاخیر نیافتد، بحث اصلی ما است. استراتژی دولت این است که مدارس تعطیل شود، اما آموزش تعطیل نشود.

او ادامه داد: تقریبا همه مدارس آنلاین شده اند. دبیران هم اعلام آمادگی کردند. ما پس از دوران بحران کرونا چند دستاورد خوب مثل آموزش آنلاین و سبک زندگی همراه با سلامت خواهیم داشت. شاید باید برای این موضوعات خیلی آموزش می‌دادیم اما امروز یک نوع زیست با سلامت را تجربه می کنیم. سازمان‌های مردم نهاد ما خیلی خوب وارد شدند. تجربه خیلی خوبی داشتیم.

ربیعی با قدرانی از تدابیر و شیوه آموزشی سازمان صدا وسیما گفت: آموزش‌های از راه دور که تدابیر آن از پیش طراحی شده بود، ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *