چگونه دختری را عاشق خود کنیم ؟

در یک تحقیق دانشگاهی، یک ویدئوی کوتاه از سخنرانی نامزدهای سیاسی برای دانشجویان دختر گذاشته شد و سپس از آنها خواسته شد تا حدس بزنند چه کسی پیروز انتخابات خواهد بود. پس از گذشت تنها چند ثانیه از ویدئو، تمام دختران توانستند نتیجه انتخابات را پیش بینی کنند و درصد بسیار زیادی از آنها با یکدیگر اتفاق نظر داشتند. چه چیزی باعث می شود تا همه دختران جذب یک نفر شوند؟ این موضوع نشان می دهد که اولین تاثیری که روی دختران می گذارید واقعا حائز اهمیت است. بنابراین اگر به دنبال جذب دختر مورد علاقه تان هستید و نمی دانید که چگونه یک دختر را جذب خود کنید، بهتر است این چند نکته را رعایت کنید تا بتوانید از همان لحظه اول ملاقات تان در مسیر درست پیش بروید.

۸ روش جذب دختر مورد علاقه شما

اعتماد به نفس داشته باشید

اولین راهنمایی ما برای اینکه چگونه یک دختر راجذب خود کنید، با اعتماد به نفس بودن است. دخترها خیلی از افراد ساکت و خجالتی خوششان نمی آید؛ پس بهتر است از همین حالا تمرین کرده و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. نگذارید مکالمه شما با او متوقف شود، و هیچ گاه در نگاه او خجالت زده ظاهر نشوید. دخترها مردی را می خواهند که بتواند از آنها مراقبت کرده و مانند یک رهبر رفتار کند.

جنتلمن باشید

یک دختر دوست دارد با او مانند یک بانو رفتار شود؛ پس برای جذب دختر مورد علاقه تان، طبیعت مردانه ی خود را از همان لحظه اول که او را ملاقات می کنید، نشان دهید. در را برایش باز کنید و زمانی که می خواهد بنشیند، صندلی اش را برای او عقب بکشید. هیچ گاه به نحوی که با دوستان و رفقای صمیمی خود صحبت می کنید، او را خطاب قرار ندهید؛ زیرا او قطعا از این طرز حرف زدن خوشش نمی آید.

اگر ویژگی های یک جنتلمن واقعی را بطور کامل نمی شناسید، می توانید مقاله چگونه جنتلمن باشیم؟ را در ریموژ مطالعه کنید.

پیشنهاد امروز

سمپاش ۲ لیتری تچ تول مناسب برای ضدعفونی کردن سطوح آلوده

سمپاش ۲ لیتری تچ تول مناسب برای ضدعفونی کردن سطوح آلوده

به ظاهر خود دقت کنید

یک راهنمایی دیگر برای اینکه یک دختر را جذب خود کنید این است که مراقب ظاهر خود باشید. صورت خود را شیو کرده و موهایتان را کوتاه کنید؛ این کارها می توانند شروع خوبی باشند. دختران متوجه بهداشت شخصی و خوب اصلاح کردن می شوند. پس برای اینکه بهترین ظاهر خود را، حتی در روزهایی که لباس معمولی می پوشید، حفظ کنید، باید تلاش بیشتری به خرج دهید.

یک خانم و آقا در حال خندیدناو را بخندانید

همیشه “من را بخنداند” در لیست ده ویژگی برتر یک مرد جذاب در نگاه دختران است. پس برای جذب دختر مورد علاقه تان، به او نشان دهید که حس شوخ طبعی خوبی دارید. البته سعی کنید خسته کننده و لوده به نظر نرسید. اگر خنداندن دختر مورد علاقه تان را بلد نیستید، مقاله “چگونه یک دختر را بخندانیم؟” را در وبسایت ریموژ مطالعه کنید.

از او تعریف کنید

از ظاهرش تعریف کنید و با این روش، راه به دست آوردن قلب او را برای خود آسان تر کنید. البته تعریف شما باید واقعا صمیمانه و صادقانه باشد. کاری نکنید که بنظر برسد تا به حال آن حرف را که به ۱۰۰ دختر دیگر هم زده اید.

به او توجه کنید

زمانی که توانستید او را به حرف زدن وادارید، برای رضای خدا هم که شده به حرف هایش گوش دهید! اگر چشمان خود را به آن ها ندوزید و توجه نکنید، هیچ دختری از شما خوشش نمی آید. با گوش کردن به او بصورت نصفه و نیمه، فرصت خود برای جذب کردن دختر مورد علاقه تان را از دست ندهید.

از مشاجره دوری کنید

ممکن است او دختری با ذهن باز باشد و با گفتگوهای چالشی مشکلی نداشته باشد؛ اما مطمئنا در اولین قرار ملاقات انتظار بحث کردن را ندارد. از موضوعاتی مانند دین یا سیاست دوری کنید؛ زیرا این موضوعات می توانند برای اولین مکالمه ی شما سنگین باشند.

به او احساس امنیت دهید

اگر می خواهید دختری از شما خوشش بیاید، باید سعی کنید در حضور شما احساس امنیت کند. از همان اول نشان دهید که قابل اعتماد  هستید و از او مراقبت می کنید. به یاد داشته باشید که این اولین احساسی است که او درباره ی شما خواهد داشت؛ پس کاری نکنید و چیزی نگویید که اعتماد او از بین برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *